Kontaktujte nás

Pondělí - Pátek 8 - 16 hod.
Mob.: +420 7777 80 922
Záznamník: +420 469 811 811
E-mail: info@naturevital.cz

Pro profesionály
a distributory

Velkoobchodní ceny pro profesionály
a distributory. Více informací zde

Dodací a platební podmínky

ZBOŽÍ DODÁVÁME PO CELÉM ÚZEMÍ ČR

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení. Například pokud se jedná o zboží větších rozměrů či velkokapacitní balení apod., potom se v nákupním košíku zobrazí možnosti dopravy ze kterých máte na výběr.
Zboží je zasíláno  v České republice přepravní společností DPD (standardně zásilky do 30 kg, maximálně do 40 kg). Českou poštou jsou zasílány zásilky o objemu max. do 10 kg. Prostřednictvím Zásilkovny jsou dodávány zásilky o objemu do 5kg. Pokud váha zásilky je  u jedné objednávky vyšší může být objednávka rozdělena do více zásilek.
*V případě nadměrné a nestandardní zásilky může být sjednán jiný druh a případně i cena dopravy.

OBJEDNÁVKA a EXPEDICE
Po námi přijaté, zpracované a potvrzené objednávce expedujeme zásilku co nejdříve. Zboží které je skladem je odesíláno převážně do druhého dne, ostatní zboží zpravidla do 3-5 dnů. Zásilky před odesláním z obchodu procházejí v expedici přísnou výstupní (množstevní a kvalitativní) kontrolou. Součástí zásilky je daňový doklad o koupi zboží. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny a jeho převzetím, při platbě převodem, dobírkou, či při osobním odběru.
UPOZORNĚNÍ: U objednávek obsahujících speciální podmínky, např. výrobky o nestandardním objemu, kabinetní balení připravovaná na objednávku se doba expedice může dále prodloužit. Zákazník je ale ze strany obchodu o stavu objednávky vždy informován.. 

ZPŮSOBY DOPRAVY A DODÁNÍ ZBOŽÍ v ČR

ČESKÁ POŠTA, OBCHODNÍ BALÍK - zásilky do 10 kg

Česká pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující VŽDY zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem České pošty protokol o poškození.

Máte možnost sledovat pohyb vaší zásilky, zde. Po zadání čísla zásilky se vám zobrazí aktuální stav.

BALÍK DO RUKY

Zásilku vám dodá Česká pošta na Vámi zadanou adresu již následující pracovní den, od odeslání zásilky z našeho obchodu. Česká pošta dodání do následujícího dne garantuje. Zásilka je na poště uložena 7 dní. Česká pošta vás bude informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky.  Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce.

BALÍK NA POŠTU

Zvolíte si v objednávce poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí následující pracovní den od odeslání zásilky z našeho obchodu. Česká pošta dodání do následujícího dne garantuje. Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Balík si vyzvednete na zvolené poště a v době kdy se to hodí Vám. Prostřednictvím nástroje během objednávky si proto jednoduše  vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta adresáta informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v  okamžiku uložení balíku na poště. Zásilka je na poště uložena 7 dní.

 

KURÝRNÍ SLUŽBA DPD - zásilky do 40 kg

DPD Vám doručí Vaši zásilku většinou již následující pracovní den od převzetí zásiky.  V den doručení příjemcům balíčků služby DPD Private zasílá v SMS a e-mail s 1 hodinovým oknem, kdy balíček kurýr doručí. DPD rozváží v pracovní dny, cca od 8 do 18 hod.
Můžete sledovat pohyb vaší zásilky, zde: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/cs_CZ. Do vyhledávacího políčka napište číslo své zásilky (standardně mívá 14 znaků). Během chvilky uvidíte, kde se vaše zásilka nachází a v den doručení můžete zjistit hodinové okno (platí pouze pro službu DPD Private, kterou využéváme), kdy bude váš balíček doručen.
Můžete se také obrátit na zákaznickou linku DPD, s číslem Vaší zásilky. +420 225 373 373, nebo na e-mailu info@dpd.cz.
 
Pokud dojde k 1. neúspěšnému doručení, je balíček DPD kurýrem automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na 2. neúspěšné doručení, je balíček automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. 3. pokus o doručení je vždy na vyžádání přes aplikaci DPD Kurýr nebo prosím kontaktujte DPD pomocí tohoto formuláře: https://public.dpd.cz/onlinetts/Default.aspx?template=249.

ZÁSILKOVNA - zásilky do 5kg

Zásilkovna je nový výhodnější (levnější) způsob doručení zboží od eshopu k zákazníkům do výdejních míst v síti Z-point. 
Stačí si nechat zaslat zásilku na požadované místo dodání - zvolit v objednávce. 
Po expedici zásilky se tímto typem dopravy obdržíte informační e-mail o tom, že náš e-shop vložil zásilku do online systému. Zároveň je v emailu odkaz na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.  Zboží je na vybranou pobočku Zásilkovny doručeno obvykle maximálně do tří pracovních dnů od jeho expedice.
Jakmile je zásilka připravena k odběru na Vámi vybrané pobočce, přijde Vám důležitý potvrzovací e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.  Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku jeho získání. Můžete vyzvednutím pověřit i jinou osobu - postačí když dotyčná osoba bude znát přidělené heslo.
Na vyzvednutí svého zboží na pobočce Zásilkovny máte vždy 7 dní. Můžete si se Zásilkovnou prostřednictvím odpovědní SMS domluvit i prodloužení této lhůty -  a to až na 21 dní. 
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Více informací jak v této situaci jednat naleznete v sekci “Reklamace” 

Seznam výdejních míst

  • Bankovním převodem (předem na účet): 39,00 Kč
  • Platba dobírka - v hotovosti na pobočce při převzetí zboží: 49,00 Kč

 

OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA - 0,- Kč

Výdej zásilky po předchozí domluvě v sídle firmy zdarma. U nás za osobní odběr neúčtujeme zbytečné a nepříjemné poplatky spojené s administrativou a balným.
Naopak pokud je zboží skladem a dostupné, vždy se s vámi budeme snažit najít vhodný termín pro osobní vyzvednutí. Zboží lze vyzvednout po předchozí domluvě termínu. 
 

POŠTOVNÉ A DOPRAVA ZDARMA



PLATBA NA FAKTURU - VELKOOBCHOD ČR

Možnost platby na fakturu,se splatností 14 dní, lze poskytnout individuálně zejména velkoobchodních odběratelů z České republiky. Tato možnost je určena pro stálé zákazníky, s historií odběru a bezproblémových plateb. V případě neuhrazení ve lhůtě splatnosti může být povolení platby na fakturu zamítnuto.

Bankovní spojení pro platby v CZK
Číslo účtu: 107-6352440277/0100,  Komerční banka a.s.
 

PŘEHLED CEN POŠTOVNÉHO


PLATBA KARTOU ON-LINE, PLATBA PŘEDEM NA ÚČET

 

Způsob doručení

 

Česká pošta
- balík do ruky/na poštu

Kurýrní služba DPD

Zásilkovna ČR

Osobní odběr-bez poplatku

Poštovné 

 

90,- Kč

69,- Kč

39,- Kč

0,- Kč

Při MO objednávce
nad 900,- Kč (vč. DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

Při VO objednávce
nad 1650,- Kč (bez DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,-Kč

 


PLATBA DOBÍRKOU / V HOTOVOSTI 

Způsob doručení

 

Česká pošta
- balík do ruky/na poštu

Kurýrní služba DPD

Zásilkovna ČR

Osobní odběr

Poštovné + dobírka

 

120,- Kč

99,- Kč

49,- Kč

0,- Kč

Při MO objednávce
nad 900,- Kč (vč. DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

Při VO objednávce
nad 1650,- Kč (bez DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

 

ZPŮSOBY PLATBY

1) V hotovosti při převzetí zboží / dobírka

 

2) Platba převodem – platba předem na účet

(při zadání „platby předem – převodem na účet“ v objednávce)
Upozorňujeme: Platbu prosím provádějte vždy až po potvrzení Vaší objednávky, dostupnosti zboží a po obdržení údajů k platbě!
 
Bankovní spojení pro platby převodem v CZK
Číslo účtu: 115-899200237/0100, Komerční banka a.s.
 

Dodací lhůta zásilek - dodání dopravcem od data expedice z našeho obchodu:

Jak přebírat zásilky

Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. 
Vždy pokud je viditelné poškození zásilky má zákazník právo zásilku odmítnout. Nebo zásilku přijmout, ale sepsat s dopravcem protokol o poškození zásilky a dále řešit kontrolou obsahu zásilky a případnou reklamací.
 
ČESKÁ POŠTA, OBCHODNÍ BALÍK (BALÍK DO RUKY/BALÍK NA POŠTU)
Jestliže je balík jakkoliv zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít. Česká pošta pak vrátí balík do depa a předá informaci nám - odesílateli. V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Zaměstnanec pošty zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s Vámi (“Škodový zápis”). Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografií).
Obecné informace o poštovních službách poskytovaných Českou poštou, s.p., jsou Vám k dispozici na zákaznické telefonní lince: +420 840 111 244
 
KURÝRNÍ SLUŽBA DPD
Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím přebírání - příjemce má plné právo zkontrolovat, jestli nemá zásilka poškozený obal nebo není nějak jinak zjevně poškozená. Pokud by se to náhodou stalo, řeší se to následovně:
Pokud příjemce rozbalil balíček už před kurýrem a zjistil škodu, sepíše s ním kurýr DPD na místě Zápis o škodě. DPD pak vrátí balík do depa a předá informaci nám - odesílateli a my se s příjemcem dále dohodneme na náhradě.
Zjistil-li příjemce, že je jeho balíček poškozený až po odjezdu kurýra, do 2 dnů od přijetí balíčku je povinen vyplnit Zápis o škodě nebo ihned kontaktovat náš obchod NATUREVITAL s.r.o. na telefonu +420 7777 80 922 nebo na e-mail info@naturevital.cz, který s řešením situace dále pomůže, popř. bude sám situaci řešit.
Zásilku, její poškození, je nutné doložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografií).
V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal - je předmětem důkazního řízení.
Kontakt DPD pro příjemce: +420 225 373 373 (PO - PÁ 7:00 - 18:00 hod.); e-mail: info@dpd.cz
 
ZÁSILKOVNA
Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa Zásilkovny na problém okamžitě upozorněte. Doručené zboží si můžete přímo na pobočce rozbalit a zkontrolovat. Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že obsah je poškozen, reklamaci uplatněte přímo u nás - odesílatele. Zásilku, její poškození,  je nutno doožit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografií).
Zákaznický servis Zásilkovny.cz - kontakt: +420 216 216 516, nebo e-mail: praha@zasilkovna.cz
 

DODACÍ PODMÍNKY, POŠTOVNÉ SLOVENSKO

Jak objednat do Slovenské republiky:

V současné době náš eshop www.naturevital.cz není pro nákupy ze zahraničí nastaven. 
Zboží zasíláme na základě e-mailové objednávky.
Rádi zajistíme dodání našich výrobků do zahraničí dle požadavků zákazníka. 
Při dodání do ostatních zemí, kromě SR, bude upřesněna cena dopravy dle cílové destinace.
V případě zájmu o naše produkty nám prosím zašlete zprávu na e-mail: objednavky@naturevital.cz.
Vaše objednávky se snažíme vyřizovat co nejrychleji, doba dodání se dále odvíjí od vybrané dopravy.
 

V objednávce je nutné uvést:

  • název zboží a požadovaný počet kusů, včetně objemu
  • kontaktní údaje pro dodání zásilky (jméno, doručovací adresa, kontaktní telefon, e-mail, popř. název firmy + fakturační údaje)
  • vybraný způsob dopravy (GLS nebo Zásilkovna - zde prosím uveďte i pobočku pro dodání)
  • případný slevový kód (získaný z předchozích objednávek či akcí)
  • pokud podnikáte či pracujete v oborech wellness a zdravotnictví, zašlete nám prosím i Vaše ID z Živnostenského registru SR
Pro dodání do SR zákazník může zvolit dopravu prostřednictvím kurýra GLS.
Nebo lze zvolit osobní odběr na vybrané pobočce Zásilkovny.
Pro uhrazení zboží lze zvolit výhodnější platbu předem na účet.
Při zvolení platby převodem je zásilka odeslána po připsání platby na náš bankovní účet. 
 
Nově lze zboží nyní uhradit též pohodlnou platbu na dobírku, s rychlejším dodáním. Platba je hrazena při dodání a převzetí zboží.
Následně od nás obdržíte potvrzení a rekapitulaci objednávky s celkovou částkou a případně i s údaji k platbě převodem, včetně bankovního spojení.
Zásilka je expedována Vámi zvoleným způsobem dopravy. Po expedici obdržíte potvrzující e-mail o odeslání s číslem zásilky pro její možné sledování. Daňový doklad bude součástí zásilky a bude vystaven na konečnou částku, v měně EUR.
 

Ceny poštovného a dopravy do Slovenské republiky:

Zásilky - Zásilkovna.cz (zásilky do 5k g)
  • Osobní odběr na některé z poboček Zásilkovny - při platbě převodem 3 EUR (váha max. 5kg)
  • Osobní odběr na některé z poboček Zásilkovny - při platbě dobírkou   4,2 EUR (váha max. 5kg)
Pokud si vyberete tento způsob dodání zásilky, sdělte také prosím na jakou pobočku si přejete zboží zaslat. Více zde 
 
Zásilky - GLS
  • Kurýr GLS- zásilky do 5 kg (dodání na jakoukoliv adresu zpravidla do 2-3 dnů)
- zvýhodněná cena dopravy s platbou převodem/předem na účet firmy = 5 EUR
- pohodlné a rychlejší dodání na dobírku = 6,5 EUR

  • Kurýr GLS - zásilky 10-30 kg (dodání na jakoukoliv adresu zpravidla do 2-3 dnů)
​- zvýhodněná cena dopravy s platbou převodem/předem na účet firmy = 8,9 EUR
- pohodlné a rychlejší dodání na dobírku = 10,5 EUR
 

Při výši objednávky nad 99 Eur (částka vč. DPH) a při objemu zásilky do 20 kg je poštovné a doprava na Slovensko zdarma! Do této částky není započítáno poštovné.

Bankovní spojení platby v EUR ze Slovenska
Číslo účtu: 2500284715/2010  FIO banka, a.s

 

DŮLEŽITÉ INFORMACE:

Potvrzením e-mailové objednávky zákazníkem zákazník souhlasí s obchodními podmínkami našeho obchodu. 
Zásilky odesíláme co nejdříve po potvrzení objednávky. Poté je zásilka expedována zvoleným způsobem dopravy. Po expedici zákazník obdrží potvrzující e-mail o odeslání s číslem zásilky pro její možné sledování. Daňový doklad je součástí zásilky - je vystaven na konečnou částku, v měně EUR.
V současné době dopravní firmy výrazně navýšily ceny za dopravu, za kurýrní služby. Naše firma ale i nadále zboží zasílá za nezměněnou, a nadále za zvýhodněnou cenu dopravy.
V případě nadměrné a nestandardní zásilky může být sjednán jiný druh a případně i cena dopravy.
Vyhrazujeme si právo zboží na Slovensko pro první objednávky požadovat uhrazení platby převodem, předem na účet dodavatele.
 
Žádáme zákazníky o dodání řádných i doplňujících informací pro kvalitní vyřízení objednávky a zejména pro úspěšné doručení zásilky. 
Doporučujeme řídit se po expedici zásilky z našeho obchodu obdrženými údaji  ke sledování zásilky a dále i komunikací s kurýrem.
V případě pozdního stornování objednávky, nebo v případě nepřevzetí zásilky a navrácení se zásilky zpět do našeho obchodu, má dodavatel právo požadovat uhrazení plného, námi skutečně hrazeného, poštovného.
Opětovné zaslání zboží bude možné po uhrazení objednávky a ušlého poštovného předem, na účet dodavatele.
 
Děkujeme vám za pochopení a věříme že budete s našimi službami spokojeni.

 

Doplňující informace: