Kontaktujte nás

Pondělí - Pátek 8 - 16 hod.
Mob.: +420 7777 80 922
Záznamník: +420 469 811 811
E-mail: info@naturevital.cz

Pro profesionály
a distributory

Velkoobchodní ceny pro profesionály
a distributory. Více informací zde

Dodací a platební podmínky

ZBOŽÍ DODÁVÁME PO CELÉM ÚZEMÍ ČR

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení. Například pokud se jedná o zboží větších rozměrů či velkokapacitní balení apod., potom se v nákupním košíku zobrazí možnosti dopravy ze kterých máte na výběr.
Zboží je zasíláno  v České republice přepravní společností GLS (standardně zásilky do 30 kg, maximálně do 40 kg). Českou poštou jsou zasílány zásilky o objemu max. do 10 kg. Prostřednictvím Zásilkovny jsou dodávány zásilky o objemu do 5kg. Pokud váha zásilky je  u jedné objednávky vyšší může být objednávka rozdělena do více zásilek.
V případě nadměrné a nestandardní zásilky může být sjednán jiný druh a případně i cena dopravy.

OBJEDNÁVKA a EXPEDICE
Po námi přijaté, zpracované a potvrzené objednávce expedujeme zásilku co nejdříve. Zboží které je skladem je odesíláno převážně do druhého dne, ostatní zboží zpravidla do 3-5 dnů. Zásilky před odesláním z obchodu procházejí v expedici přísnou výstupní (množstevní a kvalitativní) kontrolou. Součástí zásilky je daňový doklad o koupi zboží. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny a jeho převzetím, při platbě převodem, dobírkou, či při osobním odběru.
UPOZORNĚNÍ: U objednávek obsahujících speciální podmínky, např. výrobky o nestandardním objemu, kabinetní balení připravovaná na objednávku se doba expedice může dále prodloužit. Zákazník je ale ze strany obchodu o stavu objednávky vždy informován.. 

ZPŮSOBY DOPRAVY A DODÁNÍ ZBOŽÍ v ČR

ČESKÁ POŠTA, OBCHODNÍ BALÍK - zásilky do 10 kg

Česká pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující VŽDY zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem České pošty protokol o poškození.

Máte možnost sledovat pohyb vaší zásilky, zde. Po zadání čísla zásilky se vám zobrazí aktuální stav.

BALÍK DO RUKY

Zásilku vám dodá Česká pošta na Vámi zadanou adresu již následující pracovní den, od odeslání zásilky z našeho obchodu. Česká pošta dodání do následujícího dne garantuje. Zásilka je na poště uložena 7 dní. Česká pošta vás bude informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky.  Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce.

BALÍK NA POŠTU

Zvolíte si v objednávce poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí následující pracovní den od odeslání zásilky z našeho obchodu. Česká pošta dodání do následujícího dne garantuje. Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Balík si vyzvednete na zvolené poště a v době kdy se to hodí Vám. Prostřednictvím nástroje během objednávky si proto jednoduše  vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta adresáta informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v  okamžiku uložení balíku na poště. Zásilka je na poště uložena 7 dní.

 

KURÝRNÍ SLUŽBA GLS - zásilky do 40 kg

GLS Vám doručí Vaši zásilku většinou již následující pracovní den od převzetí zásiky.  Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. GLS rozváží v pracovní dny, od 8 do 18 hodin, obvykle volá předem a domluví se na doručení individuálně dle Vašich možností. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem. V případě nezastižení Vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se Vám pokusí doručit Vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení Vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Proto doporučujeme u objednávky uvést číslo mobilu na kterém jste k zastižení! Pokud vás kurýr nezastihne, nechá vám v poštovní schránce oznámení, tato informace vám současně bude také zaslána emailem.

Můžete se obrátit na ústřední depo GLS, s číslem Vaší zásilky. +420 840 123 456.
Můžete sledovat pohyb vaší zásilky, zde.  Po zadání čísla zásilky se vám zobrazí aktuální stav.

ZÁSILKOVNA - zásilky do 5kg

Zásilkovna je nový výhodnější (levnější) způsob doručení zboží od eshopu k zákazníkům do výdejních míst v síti Z-point. 
Stačí si nechat zaslat zásilku na požadované místo dodání - zvolit v objednávce. 
Po expedici zásilky se tímto typem dopravy obdržíte informační e-mail o tom, že náš e-shop vložil zásilku do online systému. Zároveň je v emailu odkaz na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.  Zboží je na vybranou pobočku Zásilkovny doručeno obvykle maximálně do tří pracovních dnů od jeho expedice.
Jakmile je zásilka připravena k odběru na Vámi vybrané pobočce, přijde Vám důležitý potvrzovací e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.  Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku jeho získání. Můžete vyzvednutím pověřit i jinou osobu - postačí když dotyčná osoba bude znát přidělené heslo.
Na vyzvednutí svého zboží na pobočce Zásilkovny máte vždy 7 dní. Můžete si se Zásilkovnou prostřednictvím odpovědní SMS domluvit i prodloužení této lhůty -  a to až na 21 dní. 
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Více informací jak v této situaci jednat naleznete v sekci “Reklamace” 

Seznam výdejních míst

  • Bankovním převodem (předem na účet): 39,00 Kč
  • Platba dobírka - v hotovosti na pobočce při převzetí zboží: 49,00 Kč

 

OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA - 0,- Kč

Výdej zásilky po předchozí domluvě v sídle firmy zdarma. U nás za osobní odběr neúčtujeme zbytečné a nepříjemné poplatky spojené s administrativou a balným.
Naopak pokud je zboží skladem a dostupné, vždy se s vámi budeme snažit najít vhodný termín pro osobní vyzvednutí. Zboží lze vyzvednout po předchozí domluvě termínu. 
 

POŠTOVNÉ A DOPRAVA ZDARMA


PLATBA NA FAKTURU - VELKOOBCHOD ČR

Možnost platby na fakturu,se splatností 14 dní, lze poskytnout individuálně zejména velkoobchodních odběratelů z České republiky. Tato možnost je určena pro stálé zákazníky, s historií odběru a bezproblémových plateb. V případě neuhrazení ve lhůtě splatnosti může být povolení platby na fakturu zamítnuto.

Bankovní spojení pro platby v CZK
Číslo účtu: 107-6352440277/0100,  Komerční banka a.s.
 

PŘEHLED CEN POŠTOVNÉHO


PLATBA KARTOU ON-LINE, PLATBA PŘEDEM NA ÚČET

 

Způsob doručení

 

Česká pošta
- balík do ruky/na poštu

Kurýrní služba GLS

Zásilkovna ČR

Osobní odběr-bez poplatku

Poštovné 

 

90,- Kč

69,- Kč

39,- Kč

0,- Kč

Při MO objednávce
nad 900,- Kč (vč. DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

Při VO objednávce
nad 1650,- Kč (bez DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,-Kč

 


PLATBA DOBÍRKOU / V HOTOVOSTI 

Způsob doručení

 

Česká pošta
- balík do ruky/na poštu

Kurýrní služba GLS

Zásilkovna ČR

Osobní odběr

Poštovné + dobírka

 

120,- Kč

99,- Kč

49,- Kč

0,- Kč

Při MO objednávce
nad 900,- Kč (vč. DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

Při VO objednávce
nad 1650,- Kč (bez DPH)

 

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

0,- Kč

 

ZPŮSOBY PLATBY

1) V hotovosti při převzetí zboží / dobírka

 

2) Platební kartou/přes platební tlačítko (GoPay)

GoPay je partnerem vaší platby se zárukou důvěryhodného a bezpečného platebního prostředí. Stačí si vybrat jeden ze způsobů a po dokončení objednávky budete přesměrováni z našeho obchodu do systému GoPay a dále pak do své banky, kde provedete úhradu.
Bezpečnost: Veškeré nabízené nástroje jsou vybaveny nejnovějšími protokoly pro šifrování dat a zcela splňují podmínky bezpečného přenosu informací. Vysoce kvalitní vybavení platformy GoPay přirozeně ovlivňuje vysokou úroveň zabezpečení a spolehlivosti.

V současné době GoPay nabízí možnost platby přes:
  • PLATBA 24 - Česká spořitelna
  • ePlatby - Raiffeisenbank
  • MojePlatba - Komerční banka
  • mPeníze - mBank
  • Fio banka

Platba kartou s GoPay - pro majitele karet s možností internetových plateb:

  1. Vyberte si si na stránkách internetového obchodu www.naturevital.cz zboží, které si chcete zakoupit. 
  2. Vyplňte údaje a potvrďte objednávku vybraného zboží, včetně požadované dopravy. Jako platební metodu zvolte platbu přes GoPay - platební karta.
  3. Otevře se okno platební brány GoPay, kde zvolte záložku preferované platební metody.
  4. Na platební bráně GoPay postupujte dle instrukcí k této platební metodě. Po provedení platby dojde k přesměrování zpět na stránky internetového obchodu www.naturevital.cz.
  5. Platba je automaticky provedena a objednávka vybraného zboží ze strany našeho internetového obchodu bude ihned vyřízena.

Platba přes platební tlačítko GoPay - pro aktivní uživatele internetového bankovnictví:

  1. Vyberte si si na stránkách internetového obchodu www.naturevital.cz zboží, které si chcete zakoupit.
  2. Vyplňte údaje a potvrďte objednávku vybraného zboží. Jako platební metodu zvolte platbu přes GoPay - online platební tlačítko.
  3. Zadejte e-mailovou adresu, na kterou vám bude zasláno potvrzení o platbě a klikněte na tlačítko "Potvrdit"
  4. Budete přesměrováni do své banky, kde zadejte vaše přihlašovací údaje. Po přihlášení vám bude zobrazen předvyplněný platební příkaz, který potvrďte. Po provedení platby budete přesměrováni zpět na platební bránu a následně zpět na stránky internetového obchodu www.naturevital.cz. Vaši platbu obdržíme do cca 2 minut od provedení platby.
  5. Objednávka vybraného zboží ze strany našeho internetového obchodu bude po obdržení platby ihned vyřízena.
     

3) Platba převodem – platba předem na účet

(při zadání „platby předem – převodem na účet“ v objednávce)
Upozorňujeme: Platbu prosím provádějte vždy až po potvrzení Vaší objednávky, dostupnosti zboží a po obdržení údajů k platbě!
 
Bankovní spojení pro platby převodem v CZK
Číslo účtu: 115-899200237/0100, Komerční banka a.s.
 

Dodací lhůta zásilek - dodání dopravcem od data expedice z našeho obchodu:

Jak přebírat zásilky

Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení - zejména stavu ochranné pásky a veškerým porušením a trhlinám. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. 
Vždy pokud je viditelné poškození zásilky má zákazník právo zásilku odmítnout. Nebo zásilku přijmout, ale sepsat s dopravcem protokol o poškození zásilky a dále řešit kontrolou obsahu zásilky a případnou reklamací.
 
ČESKÁ POŠTA, OBCHODNÍ BALÍK (BALÍK DO RUKY/BALÍK NA POŠTU)
Jestliže je balík jakkoliv zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít. Česká pošta pak vrátí balík do depa a předá informaci nám - odesílateli. V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Zaměstnanec pošty zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s Vámi (“Škodový zápis”). Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografií).
Obecné informace o poštovních službách poskytovaných Českou poštou, s.p., jsou Vám k dispozici na zákaznické telefonní lince: +420 840 111 244
 
KURÝRNÍ SLUŽBA GLS
Jestliže je balík jakkoliv zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít. GLS pak vrátí balík do depa a předá informaci nám - odesílateli. V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s Vámi (“Škodový zápis”). Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že obsah je poškozen, reklamaci uplatněte přímo u nás - odesílatele. GLS totiž nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků. Zásilku, její poškození, je nutné doložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografií).
Kontakt GLS pro příjemce: +420 567 771 111
 
ZÁSILKOVNA
Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa Zásilkovny na problém okamžitě upozorněte. Doručené zboží si můžete přímo na pobočce rozbalit a zkontrolovat. Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že obsah je poškozen, reklamaci uplatněte přímo u nás - odesílatele. Zásilku, její poškození,  je nutno doožit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografií).
Zákaznický servis Zásilkovny.cz - kontakt: +420 216 216 516, nebo e-mail: praha@zasilkovna.cz
 

DODACÍ PODMÍNKY, POŠTOVNÉ SLOVENSKO

Jak objednat do Slovenské republiky:

Vaši bjednávku nám prosím zašlete na e-mail: objednavky@naturevital.cz.
 

V objednávce je nutné uvést:

  • název zboží a požadovaný počet kusů, včetně objemu
  • kontaktní údaje pro dodání zásilky (jméno, doručovací adresa, kontaktní telefon, e-mail, popř. název firmy + fakturační údaje)
  • vybraný způsob dopravy (GLS nebo Zásilkovna - zde prosím uveďte i pobočku pro dodání)
  • případný slevový kód (získaný z předchozích objednávek či akcí)
  • pokud podnikáte či pracujete v oborech wellness a zdravotnictví, zašlete nám prosím i Vaše ID z Živnostenského registru SR
Následně od nás obdržíte potvrzení a rekapitulaci objednávky s celkovou částkou a údaji k platbě, včetně bankovního spojení.
Zásilka je odeslána po připsání platby na náš bankovní účet (první objednávky nezasíláme na dobírku). Je expedována Vámi zvoleným způsobem dopravy. Po expedici obdržíte potvrzující e-mail o odeslání s číslem zásilky pro její možné sledování. Daňový doklad bude součástí zásilky a bude vystaven na konečnou částku, v měně EUR.
 

Ceny poštovného a dopravy do Slovenské republiky:

Zásilky - Zásilkovna.cz (max. 5kg)
  • Osobní odběr na některé z poboček Zásilkovny - při platbě převodem 3 Eur (váha max. 5kg)
    Pokud si vyberete tento způsob dodání zásilky, sdělte také prosím na jakou pobočku si přejete zboží zaslat. Více zde 
Zásilky - GLS
  • Dodání kurýrem GLS - malé zásilky do 3 kg
    poštovné při platbě převodem 5 Eur 

     
  • Dodání kurýrem GLS - zásilky 3 - 20 kg
    poštovné při platbě převodem 7 Eur (váha max. 20 kg)

​Při výši objednávky nad 99 Eur (částka vč. DPH) a při objemu zásilky do 20 kg je poštovné a doprava na Slovensko zdarma!

Bankovní spojení platby v EUR ze Slovenska
Číslo účtu: 2500284715/2010  FIO banka, a.s

Doplňující informace: